Reklamácia a vrátenie tovaru
1. Zásielka prišla v poriadku, ale vnútri je niečo zle
Poškodený alebo vadný tovar doručte poštou alebo osobne na adresu:
Zoner Press – Reklamácie,
ZONER s.r.o.,
Jaskový rad 5,
831 01 Bratislava
K výrobku priložte kópiu daňového dokladu a vyplnený reklamčný formulár.
Na vybavenie reklamácie máme podľa zákona 30 dní.
2. Tovar je v poriadku, ale nechcem ho, alebo som zistil, že som si objednal nesprávny tovar
Máte 14 dní od prevzatia zásielky na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu.
Najjednoduchší spôsob je doručiť (poštou alebo osobne) tovar spolu s dokumentom o odstúpení od zmluvy na túto adresu:
Zoner Press – Reklamácie,
ZONER s.r.o.,
Jaskový rad 5,
831 01 Bratislava
Na odstúpenie od zmluvy použite náš vzorový formulár:
Odkaz na reklamačný list
Informáciu o odstúpení od zmluvy s podpísaným formulárom môžete poslať tiež e-mailom na adresu knihy@zoner.sk a tovar nám poslať na vyššie zmieňovanú adresu.
Pokiaľ si s čím koľvek neviete rady, obráťte sa prosím, na naše zákaznícke oddelenie prostredníctvom e-mailovej adresy knihy@zoner.sk alebo telefónnej linky +421 263 815 273
Ako postupovať?
1. Vrátený tovar vložte do prepravného obalu a zabezpečte ho proti poškodeniu počas prepravy.
2. K tovaru priložte kópiu daňového dokladu a vyplnený a podpísaný formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo reklamčný formulár.
3. Označte balík dodacou adresou (štítok je súčasťou nášho formulára).
4. Balík zašlite prostredníctvom Zásielkovňa, Slovenská pošta, GLS alebo inej služby za štandardnú cenu. Odporúčame zasielať balíky doporučene, bez dobierky.
5. Po doručení zásielky s vráteným tovarom vám budú vrátené peniaze spôsobom uvedeným v reklamácii/odstúpení od kúpnej zmluvy.
UPOZORNENIE: Zásielky na dobierku neakceptujeme!